logo
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Leszek

Strony: 1 ... 169 170 171 172
1691
Wyjaśniając grawitację / Wyjaśniając grawitację - E8 i "jitterbug"
« dnia: Sierpień 17, 2010, 11:24:49 »
{26793}{26963} Więc ostatecznie w tej dyskusji |porozmawiamy trochę o historii E8
{26970}{27179} Wiecie, mówiliśmy o wspaniałych |prezentacjach Garretta Lisi, który| w piękny sposób pokazuje...
{27186}{27570} że jeśli weźmiecie tą geometrię o nazwie E8 i|spojrzycie na punkty przecięcia, zagnieżdżania|się brył symetrii, szeregów symetrii
{27575}{27860} (tu są pokazane różnymi kolorami)|otrzymujecie wszystkie cząsteczki subatomowe|w grawitacji, grawiton, fenomen grawitacji...
{27870}{27947} ...wszystkie zagnieżdżone|w jednym geometrycznym szyku.
{27959}{28350} Tym, na co zwróciłem uwagę było oczywiście,|że mój bohater prof. El Nashie z Kairu, który|pracą swojego życia broni i dowodzi, że |złota proporcja jest podstawą E8...
{28360}{28485} niespodziewanie odkrył, że geometria E8| w całości opiera się na złotej proporcji.
{28495}{28690} Skomentowałem, że jest to raczej smutne,|że Garrett Lisi nie podkreślił, że złota|proporcja jest kluczem do E8.
{28699}{28840} Bo gdybyś to zrobił, to zobaczyłbyś co jest| przyczyną siły dośrodkowej w samym centrum;
{28845}{29045} że są nią fale ładunku, które gniazdują|w tej geometrii... a twierdzimy, że cały|wszechświat składa się z fal ładunków.
{29050}{29310} Więc w mojej opinii eterem Jednolitego Pola jest|ładunek - dośrodkowa lub odśrodkowa siła|w tle kompresowalnego wszechświata.
{29320}{29450} Eter składa się z ładunków. Gdy jest|kompresyjny lub refrakcyjny to mamy|ładunki dodatnie i ujemne.
{29456}{29665} Więc jeśli fale ładunków zbiegają się,|dodając się i mnożąc konstruktywnie -|co jest rozwiązaniem dla nieskończonej|kompresji, ponieważ złota proporcja
{29670}{29770} jest rozwiązaniem dla nieskończonej |kompresji, które Einstein przegapił.
{29780}{30000} Więc kiedy fale doświadczają tego dodawania|i mnożenia, kompresja zmienia się w|przyspieszenie ponieważ prędkości|fazowe dodają się i mnożą
{30010}{30220} co zmienia kompresje w przyspieszenie.|Więc wzrost prędkości i przyspieszenie|ładunków definiują w tym modelu grawitację.

http://www.goldenmean.info/goldenproof/garrettlisipresents.gif


MODEL E8
http://www.goldenmean.info/caughtinthematrix/E8.gif



JITTERBUG
Po lewej mamy "jitterbug" Bucky Fullera,|który możemy teraz zobaczyć...
{30670}{30760} Jest to geometria dwudziestościanu (icosa).|Widzicie...
{30770}{30859} ...przeszedł od sześcio-ośmiościanu|poprzez dwudziestościan do ośmiościanu...
{30869}{31059} i po drodze od sześcio-ośmiościanu| do dwudziestościanu zapada się|dokładnie w złotej proporcji
{31069}{31385} Więc "jitterbug" Bucky Fullera - kompresja|od sześcio/ośmiościanu do dwudziestościanu -|zawierał odpowiedź w kwestii nadprzewodnictwa
{31395}{31635} i to - co tu widzisz - w jaki sposób działa|grawitacja, ponieważ w trzech wymiarach|fale doświadczają idealnej zapaści|składając się w ten sposób.
{31642}{31725} Więc daliśmy trochę zaplecza| na temat "jitterbug".



{31732}{31830} Widzicie... od sześcio-ośmiościanu |do dwudziestościanu, do ośmiościanu...
{31837}{32095} Jest to ścieżka kompresji, która umożliwia|ładunkom "optymalną translację zawirowań"| która jest sposobem w jaki rotacja (inercja)
{32102}{32220} staje się linią (energią), co jest tym|połączeniem między masą i energią.
{32230}{32430} A rozwiązaniem dla "optymalnej translacji|zawirowań" jest spirala w złotej proporcji,|ponieważ jedno definiuje drugie.
{32720}{32950} W innej dyskusji mówiliśmy, że ten "jitterbug"|jest mechanizmem nadprzewodnictwa, bo|kiedy molekuły to robią - jak w Twoim DNA -
{32955}{33090} właściwie tworzy to nadprzewodnictwo |i DNA zostało zmierzone jako nadprzewodnik.
{33100}{33410} Tom Sawyer z Buffalo zaprezentował dokument|o mechanizmie "jitterbug" w odpowiedzi na|problem nadprzewodnictwa jako, że centra|molekuł dokonują zmiany w tym szyku

http://www.goldenmean.info/implosionfullseq09/implosionfullseq.273.jpg


{32440}{32625} Nieoczekiwanie ten "jitterbug" od |sześcio-ośmiościanu do dwudziestościanu|posiada za sobą nieco poezji nazwanej |
{32630}{32710} "chrystusową" (Christed one)| ponieważ jest to zasada krystalizacji.
http://www.goldenmean.info/implosionfullseq09/implosionfullseq.272.jpg




1692
{2468}{2526} Zacznijmy od początku
{2650}{2900} Patrzymy na geometrię, gdzie złota|proporcja opiera się na ścieżce kompresji|do punktu bezruchu czy też do punktu zero
{2907}{3227} i na efektywne zagnieżdżanie pent-dodeca|i złotej proporcji, które później rozpoczęło|temat E8 i najnowszą fizykę Jednolitego Pola
http://www.goldenmean.info/implosionfullseq09/implosionfullseq.406.jpg



{4076}{4252} Wszystko to opiera się na idei rybiego pęcherza|- idealnego zagnieżdżania, idealnego osadzania,| idealnego powiększania...
{4256}{4451} Wygląda to jak gałka oczna i - w rzeczy |samej - sądzimy, że ta koniugacja fazowa| jest przyczyną percepcji.



{4460}{4690} I jak to wyjaśnialiśmy, kiedy| fale stelują w tej geometrii, którą| pierwotnie nazwaliśmy Gwiezdną Matką;
{4700}{4851} kiedy rozwijają się według tej geometrii| stają się czymś co nazywa się (systemem) E8,
{4860}{5001} który jest rozwinięciem dodeca/icosa|- naturalnych brył platońskich |opartych na złotej proporcji -
{5005}{5320} w wielowymiarowy szyk, który fizyka widzi teraz|jako sposób wytłumaczenia wszystkich cząstek|elementarnych i grawitacji w Jednolitym Polu.
{5335}{5600} Zauważcie, że w tej geometrii dystrybucja|ładunku staje się idealna. W istocie ten|sposób komunikowania się prędkości falowych
{5604}{5780} jest szybszy od prędkości światła, ponieważ|prędkości fazowe oparte na złotej proporcji| dodają się i mnożą na wskroś prędkości światła
http://www.goldenmean.info/implosionfullseq09/implosionfullseq.247.jpg



{5790}{5930} Tworzy to doskonałą wszechłączność| - samoorganizację koniugacji fazowej
{5940}{6220} A w koniugacji fazowej tak jak w optyce|stożki światła lub lasery podchodzą z| czterech kierunków zwanych miksowaniem czterech ścieżek i tworzą punkt implozji,
{6227}{6470} i w optyce definiowanej koniugacją fazową|wyraźnie tworzy to samoorganizację|i nadświetlne połączenie, które| nazywają odwróceniem czasu
{6474}{6655} bo kiedy fale ładunków przekraczają prędkość|światła, to faktycznie podróżują w czasie.
{6663}{6829} I tutaj Einstein się pomylił, gdy powiedział|"O, tu jest limit prędkości w postaci| prędkości światła"
{6833}{6973} Koniugacja fazowa oparta na złotej|proporcji jest biletem na przekroczenie| limitu prędkości światła u Einsteina


{7130}{7340} A to jest nasza animacja Świętego Graala |i jak tu widzicie staje się właściwie fizyką| tego jak umiejętnie kompresować ładunek
{7347}{7608} Jest to więc mapa tego w jaki sposób|ładunek zbliża się do centrum nie tylko|Gwiezdnej Matki, ale też w modelu E8 - |obu całkowicie opartych na złotej proporcji
{7612}{7805} I widzimy, że nazywa się Świętym Graalem,|a nazywa się tak zwyczajnie dlatego,| że jest to doskonała fraktalność...
{7812}{8054} i to idealne dodawanie i mnożenie jest tym, co|pozwala falom kompresować się idealnie, a zatem| promieniować lub być rozprowadzanymi idealnie
{8062}{8223} i dzięki temu tworzyć stabilną falę|stojącą kompresji zwanej grawitacją.



{17233}{17543}Widzicie te obrazy? Tak wyglądają fale złotej|proporcji kiedy zbiegają się i gniazdują w|centrum tego gniazda stellacji dodeca-icosa
{17550}{17690}Widzicie je? To jest to co robią fale|w trakcie podróży do centrum wodoru
{17700}{17845}Jeśli chcecie chwycić się ich muzyki|i mieć dostęp do tej energii to| musicie zrozumieć tą geometrię
{34400}{34660} Ta ścieżka dodawania i mnożenia do centrum|pokazuje jak powstaje elektryczna siła|dośrodkowa, która jest fraktalną przyczyną| grawitacji opartą na złotej proporcji.
http://www.goldenmean.info/powerpoint/phaseconjugation09_files/Slide0020.gif

http://goldenmean.info/creation/Slide6.jpg



{24006}{24242} Jeśli spojrzymy na tablicę pierwiastków i na|fakt, że zagnieżdżanie się powłok elektronowych|jest zasadniczo zagnieżdżaniem się brył platońskich
http://goldenmean.info/creation/Slide8.jpg

{24246}{24489} A jeśli spojrzymy na detale, to|mamy powłoki elektronowe w swoich| geometrycznych platońskich gniazdach:
{24530}{24631} sub orbital S, zasadniczo będący| torusem w pierścieniu;
{24635}{24700} sub orbital P(pi) jest sześcienny;
{24710}{24957} a sub orbitale D (10 elektronów, 10 wirów,|5 par wirów) i F (14 elektronów, 14 wirów,|7 par wirów) są dodeca-icosa w swojej|zasadniczej symetrii.
{24965}{25261} Więc mam teraz proste bryły platońskie|- zwane Gniazdem Gwiezdnej Matki|(tetra-cube-dodeca-icosa) - jako geometrię|wszystkich powłok elektronowych S,P, D i F
http://www.goldenmean.info/creation/electrons.jpg


{25265}{25411} Teraz jeśli spojrzymy na jądro z pracy Moona|w dziedzinie chemii na Uniwersytecie w Chicago,
{25415}{25750} widzimy, że geometria i układ hadronów w jądrze|(protony i neutrony) - ich geometria we |wszystkich atomach na tablicy pierwiastków
{25757}{25865} jest czworościenna, sześcienna, |ośmiościenna albo dwudziestościenna
{25874}{26010} Mówi więc on, że geometria w jądrze| to TE SAME bryły platońskie
{26020}{26195} Nagle więc zdajemy sobie sprawę,| że jądro jest SAMOPODOBNE do elektronów!
{26205}{26389} To prowadzi nas do tego radykalnego|oświadczenia, podsumowania, syntezy
{26404}{26605} które mówi, że atomy tworzą grawitację|w stopniu, w jakim ich jądra są samopodobne| do ich elektronów!
{26613}{26789} Innymi słowy atomy mogą tworzyć grawitację|tylko jeśli są fraktalne i bazują| na zasadzie złotej proporcji.
http://goldenmean.info/creation/Slide9.jpg

http://goldenmean.info/creation/Slide10.jpg



1693
Jest to 20 minutowa prezentacja przeznaczona raczej dla profesjonalistów zainteresowanych wyjaśnieniem zjawiska grawitacji przy pomocy pojęć takich jak Złota Proporcja oraz Długość i Czas Plancka, które organizują m.in. wewnętrzną budowę pierwiastka wodoru...

Przed obejrzeniem prezentacji zaleca się obejrzeć dwa krótkie fragmenty filmowe o grawitacji z drugiego wątku tego działu:
http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,41.0.html

Dan Winter - Wyjaśniając grawitację 1/3 [PL]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=PSCIkhia4ms" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=PSCIkhia4ms</a>

Dan Winter - Wyjaśniając grawitację 2/3 [PL]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iknczhiVXsc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iknczhiVXsc</a>

Dan Winter - Wyjaśniając grawitację 3/3 [PL]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=DFwISQn9_d0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=DFwISQn9_d0</a>

LISTA ODTWARZANIA:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=435CC88BB7851F1E

Film także do ściągnięcia w wersji *.avi (napisy PL wklejone w film)
http://rapidshare.com/files/278121936/Explaining_gravity__Napisy_PL_.rar
lub tutaj:
http://www.przeklej.pl/folder/dan-winter-wyjasniajac-grawitacje-32379002

MAMY DOWÓD  -- PRZYCZYNA GRAWITACJI:
Czas Plancka mnożony przez Złotą Proporcję oraz Długość Plancka pomnożona przez Złotą proporcję odpowiadają
częstotliwości wodoru i długościom promieni wodoru.

Czas Plancka jest to najmniejsza jednostka czasu mająca sens fizyczny. "Mająca sens fizyczny" oznacza, że mniejsze jednostki nie mają sensu, gdyż nasze teorie nie umiałby sobie z nimi poradzić - jest to początek stosowalności poznawalnej fizyki.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czas_Plancka
Jest to najmniejsza jednostka długości (odległości) mająca sens fizyczny.
http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%82ugo%C5%9B%C4%87_Plancka

http://www.goldenmean.info/goldenproof/planktimefix2.jpg


Długość Plancka (1.616252 x 10 do minus 35 metra) x Złota Proporcja (1.618033989) do potęgi 116  = .282537 Angstroma - Pierwszy Promień Wodoru
Długość Plancka (1.616252 x 10 do minus 35 metra) x Złota Proporcja (1.618033989) do potęgi 117 = .457154 Angstroma - Drugi Promień Wodoru
Długość Plancka (1.616252 x 10 do minus 35 metra) x Złota Proporcja (1.618033989) do potęgi 118 = .739691 Angstroma -Trzeci Promień Wodoru

* Długość promienia wodoru zmieniała się w różnych warunkach energetycznych. W pewnym eksperymencie (nie pamiętam autora), krążący elektron przeskakiwał na kolejną powłokę oddaloną od jądra o koleją, wyliczoną wyżej wartość długości promienia.

Obliczenia R. Heyrovskiej:
http://www.goldenmean.info/goldenproof/heyrovska.gif

http://www.goldenmean.info/goldenproof/
http://www.informaworld.com/smpp/content~db=all~content=a713736986?words=golden*|mean*
The Golden ratio which appears in the geometry of a variety of creations in Nature is found to arise right in the Bohr radius of the hydrogen atom due to the opposite charges of the electron and proton. The bond length of the hydrogen molecule is the diagonal of a square on the Bohr radius and hence also has two Golden sections, which form the cationic and anionic radii of hydrogen. It is shown here that these radii account quantitatively for the bond lengths of many hydrides when added to the atomic and Golden ratio based ionic radii of many other atoms.
http://precedings.nature.com/documents/2929/version/1
PDF http://precedings.nature.com/documents/2929/version/1/files/npre20092929-1.pdf

Długość Plancka , LPlanck, wielkość stała o wymiarze długości, będąca kombinacją stałych fizycznych (fundamentalnych).
LPlanck = (hG/2πc3)1/2 = h/(2πMPlanckc) ≈ 1,6·10^-35 m
gdzie: h - stała Plancka, c prędkość światła w próżni, G - stała grawitacji, Mplanck - masa Plancka.

* Znaczenie długości Plancka nie jest pewne, przypuszcza się, że jest to element podstawowy (kwant) wymiaru liniowego (tj. długości, odległości itp.). Przestrzeń w skali wielkości porównywalnej z długością Plancka miałaby się okazać ziarnista, skwantowana, stanowiąca pewną analogię do sieci krystalicznej.
W innym podejściu długość Plancka jest rozmiarem wczesnego wszechświata stanowiącym początek stosowalności poznawalnej fizyki.
Za: http://portalwiedzy.onet.pl/74418,,,,plancka_dlugosc,haslo.html


Linki do artykułów internetowych wykorzystanych w filmie:

http://www.goldenmean.info/goldenproof/

http://www.goldenmean.info/gravityexplained/

http://www.goldenmean.info/creation/

1694
Sekret życia i bioarchitektura / Sekret życia i bioarchitektura [FILM]
« dnia: Sierpień 14, 2010, 18:14:42 »
Dan Winter - Sekret życia i bioarchitektura


Pod powierzchnią biologicznego życia jest inne, sekretne życie. Ma ono elektryczną naturę i jest zorganizowane według zasady złotego podziału. Planując wokół siebie urbanistyczną i architektoniczną przestrzeń powinniśmy pamiętać nie tylko o harmonii kształtów, ale przede wszystkim o tym "sekretnym życiu", które skłania nas do stosowania materiałów, sprzyjających biologicznemu życiu. Czym jest życie w sensie elektrycznym i jakie materiały służą biologicznemu życiu? O tym właśnie jest krótka rozmowa z Danem Winterem.  Zapraszam!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=QYs86J2GGiM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=QYs86J2GGiM</a>
Lista odtwarzania na YouTube:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=5AEC8F0A753E08C5


"Jajko i szyszka są fraktalami. Mogą dosłownie zasysać ładunek z pola grawitacyjnego.
I TO JEST SEKRET ŻYCIA!
Cała biologia wkłada wiele pracy by stać się fraktalna, aby zassać ładunek z otaczającego nas efektu pola.
I to jest sekret bycia żywym."


Film "Sekret życia i bioarchitektura" (poprawione napisy) jest do pobrania w wersji *AVI tutaj:
http://www.przeklej.pl/folder/dan-winter-sekret-zycia-i-bioarchitektura-pl-32378914


UWAGA!
Architekturze służącej życiu poświęcony jest oddzielny wątek:

http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,161.msg1067.html#msg1067

W tym wątku prosimy dyskutować tylko o treściach
zawartych w wykładzie "Sekret życia i bioarchitektura"


Dziękujemy!

1695
Dan Winter - Sekretna nauka ekstazy i nieśmiertelności [PL]

Są to obszerne fragmenty wykładu z 18 marca 2010 roku, który  odbył się w bibliotece ezoterycznej w Mediolanie. Składa się on z dwóch części. Pierwsza zawiera większość najważniejszych wątków twórczości Dana Wintera (im. in. implozja, fraktal, plazma, życie w sensie elektrycznym, błogość, ekstaza, nieśmiertelność, itp) jednak w tle czai się  tutaj motyw  nieśmiertelności rozumianej jako zbudowanie przez człowieka koherentnego energetycznego ciała (zwanego przez  niektórych Złotym Ciałem) i jako zdolność do zachowania przez człowieka swojej długoterminowej pamięci. Są to obszerne fragmenty wykładu z 18 marca 2010 roku, który  odbył się w bibliotece ezoterycznej w Mediolanie. Składa się on z dwóch części. Pierwsza zawiera większość najważniejszych wątków twórczości Dana Wintera (im. in. implozja, fraktal, plazma, czym jest życie w sensie elektrycznym, błogość, ekstaza, itp) jednak w tle czai się  tutaj motyw  nieśmiertelności rozumianej jako zbudowanie przez człowieka koherentnego energetycznego ciała (zwanego przez  niektórych Złotym Ciałem) i jako zdolność do zachowania przez człowieka swojej długoterminowej pamięci. Do tak pojętej nieśmiertelności prowadzić ma nas doświadczanie ekstazy i błogostanu oraz życie w przestrzeni posiadającej fraktalne pole elektryczne...

Druga część zawiera kilka nowych elementów. Dan - w swoim syntetycznym stylu - mówi w niej m.in. o tym czym są anioły oraz ich imiona i co mają one wspólnego z alfabetem rozumianym jako "rezydua plazmy" będące wynikiem działań opartych na symetriach hipersześcianu... W tej części dowiesz się także co John Dee otrzymał od anioła Ofanim; czym są aborygeńskie "linie pieśni" i "ścieżki snów" oraz w jaki sposób alchemicy i kabaliści wywołali burzę, która powaliła Hiszpańską armadę w XVI wieku i co ma z tą historią wspólnego William Shakespeare...
W drugiej części poruszono także kwestię kamienia filozoficznego do której  jeszcze powrócimy (patrz niżej). Część ta zawiera zawiera też klarowniejsze omówienie paru innych pojęć, które w innych wykładach Dan potraktował zupełnie zdawkowo albo po prostu inaczej.
Dla wielu osób treści tego wykładu mogą okazać się nieco szokujące lub nawet absurdalne. Dlatego sugerowałbym  tym osobom podejść do wykładu ostrożnie i wybiórczo, korzystając z tego co jest w nim inspirujące...


UWAGA!
Za ok. 10 dni zostanie także przetłumaczony obszerny fragment wykładu Vincenta Bridgesa, na którego badania historyczne powołuje się Dan Winter. Fragment ten będzie odpowiadał na pytanie czym jest kamień filozoficzny...

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=gPPsrgRT5kw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=gPPsrgRT5kw</a>

Ten sam wykład w dwóch częściach

Film w wersji *.AVI do ściągnięcia tutaj:
http://www.vismaya-maitreya.pl/zmiany_w_dna_dan_winter_-_sekretna_nauka_ekstazy_i_niesmiertelnosci_napisy_pl_download.html

Pliki filmu (6 sztuk) można ściągać "normalnie", bo każdy z nich ma poniżej 50MB... ;)

Poniżej zamieszczam fragment wykładu Dana Wintera, wygłoszonego w 2010 w Rimini (Włochy). Można potraktować go jako uzupełnienie powyższego wykładu: "Implozja - sekretna nauka ekstazy i nieśmiertelności". Dlatego umieściłem ten fragment w liście odtarzania wykładu o Implozji .

Dan Winter - Nauka i duchowość 1/2 [PL] (fragment)
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=B97oPPciayM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=B97oPPciayM</a>
Dan Winter - Nauka i duchowość 2/2 [PL] (fragment)
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=CvrkL3zB2R0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=CvrkL3zB2R0</a>

Dan mówi między innymi o elektrycznej naturze oświecenia (cz.1/2) i współczucia/współodczuwania (cz.2/2 - 6:01 min)

To samo na Vimeo w jednej części
https://vimeo.com/201935516
Plik AVI do pobrania w jednej części ściągniesz z Vimeo powyżej za free lub na chomiku -  poniżej
http://chomikuj.pl/viagod/Dan+Winter

1696
Piszę ten post do osób, które znają choć trochę wykłady Nassima i Dana, więc od razu bez wstępu przedstawiam geometrie próżni Nassima, aby następnie połączyć ją po swojemu z aspektem dynamicznym (wirowym) zaczerpniętym od Dana Wintera .

Nassim pokazuje, że zakrzywienie czasoprzestrzeni ma charakter wirowy, ale nie omawia geometrii tego wiru. Model struktury próżni Nassima jest statyczny w tym sensie, że nie wiruje... Natomiast Dan Winter omawia  geometrię harmonijnego ruchu wirowego opartego na złotej proporcji (Phi)... Chciałbym połączyć te rzeczy ze sobą.

Wirowe zakrzywienie czasoprzestrzeni z wykładu Nassima (część. 2.0)
http://img252.imageshack.us/img252/733/spacee.gif


NASSIM
Równowaga wektorowa przechodząca z dwóch (2D) do trzech (3D) wymiarów (animacja i obraz statyczny)
Na powyższej animacji  widzimy "przejście" od jednej sześciokątnej płaszczyzny (w 2D) do czterech sześciokątnych płaszczyzn  tworzących bryłę sześcio-ośmiościanu (równowagę wektorową) w 3D.  Gdzie one są? Otóż jedna płaszczyzna jest równoległa do horyzontu, druga leży w płaszczyźnie twego monitora/kartki, trzecia i czwarta nachylone są w prawo i w lewo pod kątem 60 stopni do horyzontu).
W ten sposób, w trzech wymiarach (3D) otrzymujemy osiem czworościanów foremnych zwróconych swymi wierzchołkami do środka, które zbiegając się w ten sposób tworzą sześć piramidek o podstawie kwadratu także zwróconych swymi wierzchołkami do środka (obrazek po prawej).

Dodam jeszcze dla formalności, że sześcio-ośmiościan posiada 12 wierzchołków, 24 krawędzi, 14 ścian (8 trójkątów równobocznych, 6 kwadratów). Jest to bryła dualna z dwunastościanem rombowym.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sze%C5%9Bcio-o%C5%9Bmio%C5%9Bcian

Nazwa bryły "sześcio-ośmiościanu" bierze się stąd, że bryłę tą można otrzymać ŚCINAJĄC wierzchołki zarówno sześcianu jak i ośmiościanu, co widać na poniższym obrazku, gdzie mamy sześcio-ośmiościan wpisany w sześcian (po lewej) i w ośmiościan (po prawej).
http://www.swietageometria.info/images/stories/Leszek/NassimJitter/rownowaga%203%20scinka.gif


Poniżej, animacja ścinania wierzchołków ośmiościanu aż do uzyskania sześcio-ośmiościanu
oraz powrót do bryły wyjściowej - ośmiościanu.
http://www.swietageometria.info/images/stories/Leszek/NassimJitter/cube%20-%20cube%20octa%20transform.gif

Animację wykonał Lucyfer na podstawie animacji ze strony
http://virtualmathmuseum.org/Polyhedra/index.html Dzięki!  :)

Ośmiościan możemy uzyskać ścinając wierzchołki czworościanu.
http://www.swietageometria.info/images/stories/Leszek/NassimJitter/rownowaga%204%20scinka.gif


Nassim doszedł do odkrycia "równowagi wektorowej Buckiego" łącząc ze sobą dwie izotropowe matryce wektorowe. Izotropowa matryca wektorowa składa się z 20 czworościanów: 10 stoi na dole, 6 na drugim poziomie, 3 na górze i 1 na szczycie.
Izotropowa Matryca Wektorowa widziana pod różnym kątem (czworościany połączone wierzchołkami, tworzą ośmiościany)


Dwie izotropowe matryce wektorowe tworzą czworościan gwiaździsty. Niektóre jego krawędzie
tworzą w jego  "wnętrzu" sześcio-ośmiościan (równowaga wektorowa Buckminster Fullera)


Nassim dodaje kolejne 24 czworościany (konstrukcja ta składa się więc z 64 czworościanów)
i uzyskuje w ten sposób sześcio-ośmiościan (równowagę wektorową)
także NA ZEWNĄTRZ czworościanu gwiaździstego.


Sześcio-ośmiościan WEWNĄTRZ i NA ZEWNĄTRZ czworościanu gwiaździstego.
Nassim uważa tą konstrukcję za idealnie zrównoważoną i stabilną strukturę próżni.

Sześcio-ośmiościan na zewnątrz i wewnątrz (inna animacja)


Ta 64 elementowa konstrukcja jest zrównoważonym systemem sił zawierającym w sobie równowagę wektorową Buckminster - Fullera. Problem polega na tym, że jest to MODEL STATYCZNY, NIE MA W NIM RUCHU! A jak Nassim sam wielokrotnie podkreślał - wszystko we wszechświecie jest w ruchu i WIRUJE.

I tutaj wywód Nassima zaczyna się - moim zdaniem - chwiać.  O ile bowiem aspekt statyczny (64 elementowa struktura próżni z sześcio-ośmiościanem) jest ładnie przez Nassima opisany, o tyle aspekt dynamiczny potraktowany został nieco zdawkowo. Dynamikę wszechświata opisuje Nassim przy pomocy podwójnego torusa oraz wchodzącego do niego i wychodzącego z niego wiru. Nie wiemy jednak nic konkretnego o proporcjach czy wymiarach tego torusa i tych wirów. A przecież  wiadomo, że torusy i wiry mogą mieć różne kształty czy proporcje...
Ostatecznie, połączenie dynamiki i statyki Nassim  obrazuje w sposób pokazany na trzech poniższych obrazkach.




Na trzecim obrazku widzimy podwójny torus i wiry, ale Nassim nie charakteryzuje bliżej ich geometrii. Stąd pojawia się pytanie. CZY MOŻNA W SPOSÓB RÓWNIE ŁADNY I SUGESTYWNY jak w przypadku "geometrii struktury próżni" OPISAĆ GEOMETRIĘ DYNAMICZNEGO TORUSA I JEGO WIRÓW?
Postaram się to zrobić korzystając z ustaleń Richarda Buckminster Fullera i Dana Wintera.

Jitterbug, czyli taniec "równowagi wektorowej" Richarda Bucminster Fullera.

Jako, że Nassim posługuje się w swym opisie pomysłami Richarda Buckminster Fullera ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Buckminster_Fuller ) chciałbym uzupełnić wywód Nassima o ASPEKT DYNAMICZNY nawiązując do tej samej "równowagi wektorowej" Buckminster Fullera albowiem ten  sam człowiek (auttor m. in kopuły geodezyjnej http://pl.wikipedia.org/wiki/Kopu%C5%82a_geodezyjna ) POKAZAŁ fascynująca DYNAMIKĘ, która zawiera w sobie jego sześcio-ośmiościan. Na tyle fascynującą, że nazwał ją Jitterbug (jest to nazwa tańca akrobatycznego http://www.slownik-online.pl/kopalinski/E2BFE1274524B615C12565EB004C4A23.php )

Na początku drugiej części wykładu (2.0) Nassim zaznacza, że 'podstawowy wzór, jakiego użył Hugh Harleston Jr", by rozwiązać zagadkę miasta Teotihuacan "pasował do bardzo szczególnej matematyki Buckminster Fullera". Następnie Nassim przechodzi o opisu "izotropowej matrycy wektorowej", a następnie "równowagi wektorowej" pomysłów Bucminster - Fullera.

Tak jak statyka, tak i ruch może mieć różną geometrię. Jaką geometrię zawierają w sobie ruchy tańca Jitterbug?
Otóż szczególna właściwość sześcio-ośmiościanu (równowagi wektorowej) Buckminster Fullera polega na tym, że można go przekształcać według określonego wzoru i otrzymując kolejno dwudziestościan, ośmiościan i czworościan, czyli trzy z pięciu brył platońskich.  Dan Winter w filmie "Purpose of DNA"  bawi się widoczną na poniższej animacji zabawką pokazując taniec Jitterbug, czyli to  w jaki sposób wyjściowy sześcio-ośmiościan przekształca się w dwudziestościan, ośmiościan i na końcu czworościan.
Dodam w tym miejscu, że moim zdaniem geometria "tańczącego" sześcio-ośmiościanu jest tym co łączy pomysły Nassima i Dana. Pozwala jak sądzę połączyć "geometrię próżni" Nassima z "geometrią róży" Dana Wintera.

Jitterbug - od sześcio-ośmiościanu do czworościanu.


  <-- faza sześcio-ośmiościan <=> ośmiościan

To samo na statycznych obrazkach:
http://www.swietageometria.info/images/stories/Leszek/NassimJitter/jitterbug%20statyczny.gif

a) sześcio-ośmiościan, b) dwudziestościan, c) zobrazowanie fazy przejściowej (bez jakiejś szczególnej geometrii) d) ośmiościan

Opis powyższego rysunku: "Taniec Jitterbug" zaczyna się od  równowagi wektorowej sześcio-ośmiościanu. (Wyjściowy sześcio-ośmiościan składa się z 24 wektorów (krawędzi) połączonych ze sobą gumowymi złączkami". W trakcie przekształcenia NIC nie jest tutaj odjęte ani dodane. Te same 24 krawędzie tworzą kolejne figury. Generalnie sześcio-ośmiościan przekształca się w ośmiościan i czworościan. Jednakże niejako "po drodze" pojawia się dwudziestościan jako faza przejściowa pomiędzy równowagą wektorową (szościo-ośiościanem) i ośmiościanem . Jego kształt wyznacza jednak tylko 12 wierzchołków sześcio-ośmiościanu. Brakuje tu bowiem pewnych krawędzi, które posiada dwudziestościan. Nie można ich  jednak sztucznie  wstawić, gdyż unieruchomiłoby to naszego "tancerza". Niemniej w tej nieco okrojonej formie kształt dwudziestościanu pojawia się jako faza przejściowa  między sześcio-ośmiościanem i ośmiościanem, co sugeruje przynależność dwudziestościanu do nieco innego porządku geometrycznego. Warto też zwrócić  uwagę na fakt, że w w naszym tańcu zmienia się tylko kształt wyjściowych kwadratów, a kształt trójkątów pozostaje bez zmian.

Tańcząc dalej, nasza bryła wyjściowa zmienia się (kurczy) w ośmiościan, który następnie rozpłaszcza się (robi szpagat  ;) aby - ostatecznie - przekształcić się w czworościan - najprostszą bryłę z możliwych:
http://www.swietageometria.info/images/stories/Leszek/NassimJitter/izo999.gif


Zobacz jak wyglądają kroki taneczne do Swing Dance - Jitterbug Routine
http://embed.5min.com/149485143/

ORYGINALNY rysunek wg Buckminster Fullera wraz z opisem. Kliknij w link:
http://www.rwgrayprojects.com/synergetics/plates/figs/plate04z.html

Reasumując, 'taniec' Jitterbug operuje wektorami sześcio-ośmiościanu, które przekształcają się czy reorganizują  w inne systemy (kształty, bryły) które na poziomie fizycznej czy chemicznej manifestacji dają różne fizyczne i chemiczne właściwości.  Można to sobie odnieść do kształtów różnych cząsteczek chemicznych, które dzięki owym "różnicom kształtów" dają nam substancje o różnych właściwościach.  Ostatecznie  i nieco upraszczając tak właśnie wygląda świat  z perspektywy świętej geometrii -- RÓŻNICE JAKOŚCIOWE, które obserwujemy w świecie są konsekwencją różnic w kształtach, symetriach i zawartych w nich proporcjach. Wyjściowa, jednorodna substancja wszechświata organizuje się więc według geometrycznych wzorów, dając nam wielkie zróżnicowanie świata w którym żyjemy.  Geometria opisuje te kształty i ich wielkości łącząc ze sobą punkty, proste i płaszczyzny... Może się to wydawać nieco suche, ale jeśli weźmiemy pod uwagę, że nie tylko świat zewnętrzny, ale także świat naszych myśli i uczuć posiada swój kształt, wówczas sprawa nabiera kolorów. Zobacz: Miłość i liczba Phi - http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,21.msg611.html#msg611



Teraz WINTER

Zadałem wyżej pytanie CZY MOŻNA W SPOSÓB RÓWNIE ŁADNY I SUGESTYWNY jak w przypadku "geometrii struktury próżni" OPISAĆ GEOMETRIĘ DYNAMICZNEGO TORUSA I JEGO WIRÓW? Jeśli chodzi o ruch wirowy, to przedstawia go Dan Winter w filmiku pt. "Jak działa grawitacja?" Jej źródłem jest niedestrukcyjna kompresja (kolaps) ładunku elektrycznego przebiegająca według geometrii opartej na złotym podziale. Obrazują i tłumaczą to wa zamieszczone poniżej obrazki i  fragmenty wykładów Wintera. Zobacz też artykuł na kolejnej stronie.

Dan Winter odwołuje się tutaj do Alberta Einsteina, który twierdził, że niedestrukcyjna (konstruktywna) kompresja falowa jest źródłem grawitacji. Podał jednak warunek takiej kompresji. Stwierdził, że jeśli kompresja ta przebiegać będzie według Złotego Podziału, to będzie ona kompresją zarówno nieskończoną jak i niedestrukcyjną, tworzącą "ssanie ku centrum". Owo "ssanie ku centrum" wytworzy przyspieszenie, które jest tożsame z grawitacją.

Na obrazku widzimy jak fale zbiegają się ku centrum według geometrii opartej na pięciokącie foremnym.
Czerwonymi punktami wskazaną jedną z wielu złotych spiral, widocznych na tej geometrii.

Jak więc działa grawitacja? Proponuję oddać głos samemu Danowi Winterowi.

Dan Winter - Jak działa grawitacja 1
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9bzLJaAzhZ4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9bzLJaAzhZ4</a>
Więcej: http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,25.msg129.html#msg129
Więcej o grawitacji: http://forum.swietageometria.info/index.php/board,17.0.html

Jeszcze raz o grawitacji w nieco inny sposób - końcowy fragment  
"Sekretna nauka ekstazy i nieśmiertelności"
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iwI-KEKokvM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iwI-KEKokvM</a>
Całość: http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,38.msg49.html#msg49

Poniżej, po lewej "szyszkowaty" wir oparty na liczbie Phi, na którym można opisać dwunastościan foremny.
Tworzą go złote spirale opisane na pięciokącie foremnym. Jest to widok z boku wiru widzianego z góry
na powyższym niebieskim obrazku. Po prawej statyczny widok wirów z góry. Po środku połączenie perspektyw.



Jako, że wir ten jest oparty na złotej proporcji, to można na nim opisać (lub w niego wpisać) DWUNASTOŚCIAN foremny, bowiem konstrukcja tego dwunastościanu (jest to bryła składająca się z 12 pięciokątów foremnych) w całości opiera się na liczbie PHI - zobacz: http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,26.msg123.html#msg123
Jeśli dodamy do tego fakt, że przedłużanie krawędzi dwunastościanu, tworzy w punktach ich przecięcia wierzchołki dwudziestościanu, a następnie, w kolejnym punkcie przecięcia znów wierzchołki dwunastościanu - i tak na przemian w nieskończoność, to otrzymujemy w ten sposób trójwymiarowy fraktal. Powstawanie coraz to większego fraktalnego kształtu opartego na wzajemnym generowaniu się dwuNASTO- i dwuDZIEstościanów daje nam w efekcie idealny trójwymiarowy fraktal, opisujący zjawisko niedestrukcyjnej kompresji falowej oraz  przyspieszenia z powyższego filmiku, które JEST grawitacją. [Wzajemne przenikanie się 12-sto i 20stościanu opisane jest szerzej i dokładniej w poście o Gwiezdnej Matce: http://swietageometria.info/podstawowe-pojecia?start=8 ] Dan Winter uważa go, za jedyny możliwy trójwymiarowy fraktal. O tym dlaczego tak uważa, przeczytasz poniżej w poście Caught in THE MATRIX lub tutaj: http://swietageometria.info/nassim-winter-synteza?start=1

Warto zacytować w tym miejscu M. Ghykę, który o powyższym procesie pisze w następujący sposób: na pulsujący szkielet dwunastościanu i dwudziestościanu "składają się naprzemiennie wiązki krawędzi obu wielościanów (...) i w którym wzrostem promieni, powierzchni i wolumenów rządzi w postępie geometrycznym rytm złotego cięcia - dostrzegamy tu idealny archetyp dynamicznego wzrostu" [M. C. Ghyka - "Złota Liczba", s. 44-45]*.



W ten sposób dochodzimy do punktu, w którym możemy powiedzieć, że geometria wiru Dana Wintera opisuje proces powstawania grawitacji oraz dynamikę wzrostu wszechświata, opartą na Złotym Podziale, którego to aspektu nie poruszył w swych wykładach Nassim Haramein. Myślę, że hasłowo można połączyć obu panów jednym zdaniem. Otóż Danowski "wiatr grawitacji" wprawia w ruch i drgania całe wszechświaty, które dążą do "równowagi wektorowej" opisywanej przez Nassima Harameina (przy dużej pomocy Buckminster Fullera). Ciekawe jest to, że obaj panowie mówią o fraktalnej budowie wszechświata, ale zupełnie inne konstrukcje uznają za "jedyny możliwy trójwymiarowy fraktal" Dan Winter uważa, że jest nim konstrukcja składająca się z przenikających się dwunastościanów i dwudziestościanów,  a Nassim Haramein, uważa, że jest nim konstrukcja składająca się z powielanego w oktawach sześcio-ośmiościanu.

Myślę, że obaj panowie mają rację. Obie konstrukcję pełnią po prostu inne funkcje. Najkrócej można to opisać  w ten sposób - o ile "fraktal Dana" odpowiada za powstawanie grawitacji i dynamiczny wzrost o tyle "fraktal Nassima" odpowiada za stabilność i równowagę systemów powstających w różnych skalach... W ten sposób obie konstrukcje (pentagonalna i heksagonalna) uzupełniają się tworząc świat w którym żyjemy.

Mała (luźno-poglądowa) wizualizacja dynamiki wszechświata jako całości (wg. Dana Wintera):


Na koniec przedstawiam jeszcze jeden sposób ukazania geometrii pentagonalnej obecnej w strukturze próżni Nassima.  Pentagramy są nieco pochylone, bo tylko w ten sposób można połączyć ze sobą obie podstawowe geometrie występujące we wszechświecie - geometrię pięcio- i sześciokątną... Zobacz też jak łączy te geometrie model Gwiezdnej Matki http://www.swietageometria.info/podstawowe-pojecia?start=8 ).

Połączenie geometrii pięciokątnej "Danowej" i sześciokątnej "Nassimowej"


Mniej więcej tak bym to widział.... ;)

Pozdrawiam!

1697
Nassim Haramein - "Przekroczyć Horyzont Zdarzeń"

Jest to seria wykładów składająca się z 4 części. W pierwszej z nich Nassim przedstawia swoje rozumienie fraktalnej przestrzeni, która zawiera jednocześnie skończone granice oraz nieskończoność.
Z naukowych wyliczeń wyłoni się obraz człowieka, który w sensie biologicznym plasuje się na granicy wszechświata w skali mikro i makro. Z budowy wszechświata opartej na Phi wyłania się nieoczekiwanie prawdziwe znaczenie tego, co starożytni Grecy nazywali Anthropos metron, czyli "człowiek-miara", co my znamy raczej jako "człowiek miarą wszechrzeczy", któremu to pojęciu Nassim nadaje (między wierszami) właściwy sens...
CAŁY wykład Nassima stanowi ZNAKOMITE wprowadzenie w problematykę świętej geometrii, która zastosowana w różnych dziedzinach nauki stanowić może klucz do zrozumienia tajemnic świata, także tych pozostawionych nam przez starożytnych... Poczucie humoru prelegenta i jasny przekaz to niewątpliwie atuty tych wykładów.


Z wprowadzenia do wykładów:
"Jest to rezultat jego 20 lat badań w różnych obszarach, takich jak zaawansowana fizyka, kosmologia, starożytne cywilizacje, jak również filozofia i studia nad świadomością. Zachęcamy państwa do obejrzenia tej serii DVD z możliwie małymi przerwami pomiędzy każdą z jej części w celu zachowania ciągłości i osiągnięcia maksymalnych korzyści. (...) Proszę usiąść wygodnie i przygotować się na zmieniającą życie przygodę. (...)

Główne kwestie zawarte we wszystkich wykładach z tej serii:
1.0: W poszukiwaniu pierwotnego wzorca - wymiary w geometrii, Prawo Skalowania, Biologia, Zasada Unifikacji, Piramidy
2.0: Od Mikro do Makro – Geometria Unifikacji Pola, Struktura Próżni, Kręgi zbożowe
3.0: Wszystko Jest Czarną "Całością" - Starożytny Egipt, Archeologia, Czarne Całości/ Białe Całości
4.0: Ujawnienie Tajemnicy – Przyszłość jest w naszych rękach, Arka Przymierza, Templariusze, Grobowiec Jezusa, Kabbalah, Drzewo Życia odkodowane


Nassim Haramein
Przekroczyć Horyzont Zdarzeń I - W poszukiwaniu pierwotnego wzorca


Napisy do części 1.0 i 2.0 zostały poprawione, ale tylko na kanale Leszko2012. Polecamy obejrzenie tych części na tym kanale.
Same napisy do wszystkich części znajdziesz w plikach do pobrania na naszej stronie WWW


Przekroczyć Horyzont Zdarzeń I 1/7 [PL]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jz2xsh8Jbuk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jz2xsh8Jbuk</a>
Przekroczyć Horyzont Zdarzeń I 1/7 [PL] (alternatywny link, na kanale Shieldera)
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WL7jsZI_d9M" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WL7jsZI_d9M</a>

cz. 2/7
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VX-1C01sdKo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=VX-1C01sdKo</a>

cz. 3/7
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vZ6oJC4A2NM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vZ6oJC4A2NM</a>


Całość
LISTA ODTWARZANIA na YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=jz2xsh8Jbuk&list=PL88EC46B974B4A4D4&index=1


Horyzont zdarzeń

Przejście czarnej dziury przed galaktyką (galaktyka w tle).
Czarny punkt w środku to właśnie horyzont zdarzeń.
Dookoła niego widać soczewkę grawitacyjną.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Horyzont_zdarze%C5%84


Nassim Haramein otrzymał ostatnio za to swoje teoretyzowanie prestiżową nagrodę za najlepszy referat/artykuł (na University of Liège, Belgium podczas 9th International Conference CASYS'09) wyznaczający nowy paradygmat w fizyce kwantowej, w którym jądro atomu traktuje się jako mini czarną dziurę...
[http://swietageometria.info/s/di-T635.jpg

http://www.theresonanceproject.org/best_paper_award.html

Strona domowa Nassima Harameina
http://theresonanceproject.org/

Pozdrawiam! :)

1698
Może jeszcze adres strony domowej Hugha Harlestona, Jr

Skarb Majów
http://www.hharlestonjr.com/images/home.jpg


http://www.hharlestonjr.com/

A Mayan Milestone by Hugh Harleston, Jr (plik PDF)
http://www.earthmatrix.com/harleston/maya_milestone.pdf
-----------
Stworzono akustyczną czarną dziurę (audycja Polskiego Radia)

Podcast w formacie mp3
http://www.polskieradio.pl/_files/20080918105540/2009062412192467.mp3

1699
Druga część wykładu Nassima Harameina nosi tytuł "Od Makro do Mikro, Jednolite pole"
Rozpoczynając od meksykańskich piramid i "czworościanu w kuli" poprzez "równowagę  wektorową" Buckminster Fullera, Nassim pokazuje w jaki sposób doszedł do swego odkrycia geometrii Struktury Próżni i w jaki sposób łączy się ona z wirującą dynamiką czasoprzestrzeni, która odpowiada za kosmiczne cykle.
Dlaczego jednak "geometria próżni" pasuje do niektórych "kręgów" pozostawionych przez kogoś w zbożu? I dlaczego - jak okaże się w części III wykładu -  pasuje też do wzoru "Kwiatu Życia" wypalonego 10 tys. lat temu na ścianie świątyni Ozyrysa w Abydos?  
No i znów powraca pytanie - czy faktycznie żyjemy w czarnej dziurze?


Główne kwestie zawarte we wszystkich wykładach z tej serii:
1.0: W poszukiwaniu pierwotnego wzorca - wymiary w geometrii, Prawo Skalowania, Biologia, Zasada Unifikacji, Piramidy
2.0: Od Mikro do Makro – Geometria Unifikacji Pola, Struktura Próżni, Kręgi zbożowe
3.0: Wszystko Jest Czarną "Całością" - Starożytny Egipt, Archeologia, Czarne Całości/ Białe Całości
4.0: Ujawnienie Tajemnicy – Przyszłość jest w naszych rękach, Arka Przymierza, Templariusze, Grobowiec Jezusa, Kabbalah, Drzewo Życia odkodowane



Przekroczyć Horyzont Zdarzeń II 1/9 [PL]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=goSRONBr7DM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=goSRONBr7DM</a>
cz.2/9
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=6mb8Q6cOGkk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=6mb8Q6cOGkk</a>
cz.3/9
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=zgff-N3O2yo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=zgff-N3O2yo</a>

Całość
LISTA ODTWARZANIA na YouTube

http://www.youtube.com/view_play_list?p=55DBC83C16DAF538


1700
Jest to dodatek do drugiej części wykładu Nassima pt. "Rozpoczęcie kolejnego cyklu". Chodzi oczywiście o rok 2012, który - według kalendarza Majów - wyznacza początek kolejnego cyklu kosmicznego. Wcześniej jednak Nassim spróbuje wyjaśnić nam przy pomocy czworościanu gwiaździstego pewne zjawiska energetyczne na planetach i na Słońcu... Zapraszam...  

Przekroczyć Horyzont Zdarzeń II (dodatek 1/2)
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=qy0aLDOv2Qc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=qy0aLDOv2Qc</a>

Przekroczyć Horyzont Zdarzeń II (dodatek 2/2)
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=EOPuA9-ikhs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=EOPuA9-ikhs</a>

Dodatek 2.1 został dołączony do listy odtwarzania części drugiej:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=55DBC83C16DAF538


Strony: 1 ... 169 170 171 172