Choose fontsize:
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
 
  W tej chwili nie ma nikogo na czacie
Strony: « 1 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 2.0 Od Makro do Mikro, Jednolite Pole [FILM]  (Przeczytany 11545 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
.
Ekspert
*****
Wiadomości: 611



Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : Sierpień 20, 2010, 11:52:04 »


Redmuluc napisał:

Innymi słowy, analizując zamieszanie wokół teorii oddziaływań silnych i jego naprawdę genialnej Teorii Jednolitego Pola, porównując to z informacjami jakie analizujemy poprzez projekty "z kręgu czarnej fizyki" , naprawdę widać że do naszej oficjalnej nauki zostały wpuszczone "fałszywe blokady" elementy teorii które prowadzą donikąd. Dzięki temu nie posuwamy się dalej i tworzymy błędne modele oparte na błędnych założeniach...bardzo wygodne, bardzo sprytne i skuteczne blokowanie rozwoju nauki.  Buzia na kłódkę Dzięki tej metodzie jesteśmy jak małe dzieci u psychologa które próbują wpasować kwadratowe klocki do okrągłych otworów, tylko dlatego że psycholog nie dał nam właściwej matrycy z otworami.

Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on MagnoliaShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz 

Zapisane
.
Ekspert
*****
Wiadomości: 611



Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : Sierpień 20, 2010, 11:52:27 »


Kapłan 718 napisał:

@redmuluc, kto jak kto ale TY powinieneś to wiedzieć i widzieć - "wiedza" (sic!), która jest przekazywana w szkołach to zapychanie lewej półkuli czyli intelekt i konwencjonalna nauka oraz logika, natomiast nauki NASSIMA to wiedza prawej półkuli czyli połączenie nas z kosmosem, jakiś czas temu miałem ciekawy sen, widziałem Ziemię z góry jako kulę i rozmawiałem z pewnymi istotami, które powiedziały mi takie o to słowa "WE ARE NOT ALONE, WE ARE ALL ONE!" - myślę, że to wiele tłumaczy...

718'

Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on MagnoliaShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz 

Zapisane
.
Ekspert
*****
Wiadomości: 611



Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : Sierpień 20, 2010, 11:52:55 »


konserwa napisał:

Powoli odbiegamy od tematu, ale sprawa jest megapoważna - dzieci;
my tu sobie hobbistycznie filozofujemy, rozwijamy się itd., a w tym czasie nasze dzieci doświadczają logiki lewopółkulowego świata;
mówię, to jako ojciec, którego jedno z dzieciaków jest prawopółkulowe....
ten problem zmusił mnie do szerszego spojrzenia na system edukacji i wnioski są po prostu powalające; to jest system gwałtu na ludzkiej psychice - duszy...
w dodatku z tej głupiej szkoły dzieci wracają do rodzin, w których świat jest odbierany z lewopółkulowej telewizji - czyli totalny matrix;

przekazanie tej wiedzy dzieciom to jest wielka sprawa Co?  jak je nauczyć, że mogą wyczarować sobie swój świat, skoro ich rodzice mają z tym problem?

Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on MagnoliaShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz 

Zapisane
.
Ekspert
*****
Wiadomości: 611



Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : Sierpień 20, 2010, 11:53:13 »



Xellos napisał:

Jedną z opcji jest zainteresowanie dziecka światem muzyki. Od małego jest to łatwe. Bo praktycznie wszystkim idzie dziecko zainteresować. To od nas wiele zależy. Granie samemu na jakimś instrumencie jest już jakimś preludium rozwoju prawej półkuli. Im bardziej się rozwinie za młodu, tym łatwiej w późniejszym okresie załapać inne rzeczy prawej półkuli. Gorzej jak od małego nie używamy prawie wcale prawej.

Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on MagnoliaShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz 

Zapisane
.
Ekspert
*****
Wiadomości: 611



Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : Sierpień 20, 2010, 11:53:34 »



east napisał:

Zwróćcie uwagę na to, że sami podlegaliśmy intensywnemu  "praniu mózgów" przez lata nauki w szkole i nie zaszkodziło nam to na tyle, żeby nie móc sie rozwijać. Mój syn, lat 12, nie lubi szkoły. Ten atawistyczny sprzeciw wobec oficjalnej edukacji towarzyszy chyba każdemu dziecku i jest to,  jak już wiemy, najbardziej naturalna reakcja obronna organizmu. Niestety jest to rzeczywistość, z którą każdy człowiek musi sobie poradzić samodzielnie. Ja swojemu dziecku staram się tłumaczyć, że każda książkowa wiedza posiada dużo głębsze znaczenie i zależy od tego, jak się ją w sobie przetwarza. Kiedy w szkole na religii Pani każe napisać dzieciom jak rozumieją i czym jest dla nich chrzest, to nie zawsze trzeba pisać tak, jak się czuje, ale zawsze czuć to, co chce się napisać. Wówczas nawet książkowa regułka nabiera sensu , tego "drugiego dna". Prawdziwą wiedzę można wyczytać nawet z instrukcji obsługi odkurzacza jeśli "ma się uszy do słuchania i oczy do patrzenia" .

Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on MagnoliaShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz 

Zapisane
Michał-Anioł
między niebem a piekłem
Moderator Globalny
Ekspert
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1338


Nauka jest tworem mistycznym i irracjonalnym



Michał Anioł
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : Czerwiec 08, 2011, 14:08:55 »


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=6mb8Q6cOGkk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=6mb8Q6cOGkk</a>



Pierwsze  kilkadziesiąt  sekund filmu w kontekście tej informacji: http://forum.swietageometria.info/index.php/topic,347.36.html
(właściwie cały o tym mówi )
Cytuj
Przestrzeń jest zwykle postrzegana jako nieskończenie podzielna. Jeśli wybierzemy dwa dowolne punkty w przestrzeni, to możemy wyznaczyć pomiędzy nimi połowę odległości. Tymczasem dwóch naukowców z UCLA (Uniwersytet Kalifornijski w Los Angeles) zauważyło, że podzielenie przestrzeni na nieciągłe fragmenty, podobne do szachownicy, wyjaśnia pewne właściwości elektronów.
Profesor Chris Regan i student Matthew Mecklenburg pracowali nad tranzystorami z grafenu gdy stwierdzili, że potraktowanie przestrzeni jak szachownicy wyjaśnia, w jaki sposób elektrony mogą otrzymywać spin.

Share this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on MagnoliaShare this topic on TwitterShare this topic on Google buzz 

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2011, 16:24:56 wysłane przez Michał-Anioł » Zapisane

Wierzę w sens eksploracji i poznawania życia, kolekcjonowania wrażeń, wiedzy i doświadczeń. Tylko otwarty i swobodny umysł jest w stanie zrozumieć świat!

www.imaginarium.org.pl
Strony: « 1 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
BlueSkies design by Bloc | XHTML | CSS